Slevová karta

Časté otázky

Kde najdu identifikační číslo své Slevové karty?
Číslo Vaší karty je 13místné číslo uvedené na zadní straně karty u čárového kódu.

Mohu svou kartu půjčit rodinným příslušníkům?

Ano. Slevovou kartu může pro čerpání výhod využívat celá Vaše rodina.


Nedostal(a) jsem informaci o termínu 20% slevy a dalších akcích, jak je to možné?
Nejdříve zkontrolujte, zda Vám email od nás nespadl do složky SPAM nebo HROMADNÉ.

Pokud ho nenaleznete ani v těchto složkách, zřejmě jste do registračního formuláře neuvedl(a) svůj e-mail (nebo byl tento údaj nečitelný), nebo jste se odhlásil(a) z odběru novinek.
Požádejte o zaregistrování své e-mailové adresy odesláním žádosti na slevovakarta@prior.cz, kde uveďte číslo své Slevové karty a platný e-mail. Zkontrolujte funkčnost své e-mailové schránky.

Mám novou e-mailovou adresu a ta stará již neplatí, jak si ji mohu zaregistrovat?
Zašlete nám na slevovakarta@prior.cz Váš nový e-mail spolu s číslem své Slevové karty a my Vám ji opravíme.


Ztratil(a) jsem Slevovou kartu, co mám dělat?
Ohlašte tuto skutečnost na e-mail: slevovakarta@prior.cz a připojte své jméno, místo bydliště a číslo karty (pokud máte k dispozici - bývá uvedeno na paragonu o Vašem nákupu). My Vám zašleme informaci, kde a kdy si budete moct náhradní Slevovou kartu vyzvednout.

Proč Slevová karta není pro zákazníky zadarmo, jako je tomu u některých jiných prodejců?
Slevovou kartu PRIOR jsme vytvořili se záměrem odměnit naše zákazníky výhodami, které při nákupu opravdu pocítíte.
Slevová karta PRIOR opravňuje její držitele nejen pro mimořádné 20% slevy na všechno, ale přináší také okamžité slevy pro určité výše nákupu. Dává taktéž možnost sbírání bodů, které se přeměňují na finanční kredit.
Právě proto, že zákazník prostřednictvím Slevové karty disponuje podstatně více výhodami, než je tomu tak u konkurence, byli jsme nuceni podmínit získání této karty jednorázovým nákupem nad 500,- Kč. Tuto podmínku však stačí splnit pouze jednou a tím získáte kartu plnou výhod s neomezenou platností. Slevová karta Vám tak v důsledku ušetří mnohonásobně více, než je výše oné hranice nákupu, která je podmínkou získání karty.

Lze při nákupu uplatňovat slevu při předložení Slevové karty naskenované v mobilním telefonu?
Bohužel nelze. Jak je uvedeno v podmínkách Slevové karty i na kartě samotné, je nutné kartu předložit při každém nákupu na pokladně. Bez tohoto kroku bohužel není možné čerpat výhod karty. Fotografie karty, její naskenování v mobilním telefonu nebo znalost čísla karty bohužel tento krok nenahrazují a k čerpání výhod nepostačují.
Na rozdíl od jiných prodejců, kteří svým zákazníkům poskytují karty v rámci jejich věrnostního systému, na Slevové kartě PRIOR disponujete výhodami, které vyžadují, aby pro jejich čerpání byla karta fyzicky předložena.
Požadavkem na předložení Slevové karty při nákupu zajišťujeme ochranu před zneužitím. Například v případě, že by si někdo cizí ofotil Vaši zákaznickou kartu nebo opsal její číselný kód a následně při nákupu tímto uplatnil kredit, kterým na své zákaznické kartě disponujete.

Naše projekty

mohly by vás také zajímat
Náš e-shop – víc než jen látky
1-logomodnilatky-sma.jpg
2-brno-campus-sma.png
Prodejna v Brně
Soutěž o nejzajímavější model 2017
3-1-modninavrh-sma.jpg